Puslapiai

2011 m. balandžio 17 d., sekmadienis

Naujokė mieste

Sveiki visi,

Jus sveikina ką tik naujai iškepta kokia 7846593-oji šio pasaulio bloger‘ė. Prisipažinsiu - minčių pradėti savo mintis dalinti viešai buvo ir anksčiau, bet tada nelabai kuo turėjau pasigirti ar būti labai jau naudinga visuomenei.

Dabar manau kitaip (ne, ne dėl to, kad šiandien iš lovos išlipau kitu žmogumi), tiesiog pradėjau naują savo gyvenimo etapą, kuris tikiuosi bus naudingas ne tik man, bet ir plačiai Lietuvos bei pasaulio visuomenei (svarbiausia geri ir dideli užmojai). Žodžiu prie esmės. Dar visai neseniai vegetuodama visų taip išsvajotoje Lietuvos sostinėje pavadinimu Vilnius, sugalvojau, kad noriu gyventi ten, kur, norint pasiekti miesto centrą, nereiktų valandą laiko kratytis autobusu ar gerą pusvalandį „deginti“ automobilio sankabą. Daugmaž tokių ir kitokių (apie šitas papasakosiu vėliau) idėjų genama atsidūriau 111 km į Lietuvos šiaurę – nedideliame miestelyje, pavadinimu Anykščiai (2010 m. duomenimis jame gyvena beveik 12 tūkstančių gyventojų).

Neturiu čia gyvenančių giminių, draugų ar pažįstamų, taigi prieš atsikraustydama visa informaciją „siurbiau“ iš interneto (deja, didele gausa visagalis šių laikų geriausias žmogaus draugas manęs nesužavėjo – apie miesto įsisenėjusias problemas ir politinius skandalus rašo keli informaciniai portalai, o vietinis turizmo informacijos centras pateikia „sausoką“ informaciją apie tai, kokias vietas lankyti, jei esi miesto svečias). Deja, aš atvykau čia gyventi, todėl man reikėjo daaaaaaug daugiau informacijos.

Todėl pirmąjį rytą (faktų mėgėjams patikslinsiu - 2011 m. balandžio 15 d.) bėgiodama po Anykščių šilelį „išrutuliojau“ idėją – visus savo atradimų džiaugsmus ir nusivylimus aprašyti dienoraštyje apie Anykščius: ir jeigu apie šį nuostabų miestą mano dėka nesužinos tolimosios Australijos aborigenas, tai bent jis padės išgyventi tokiam pat „žaliam“ naujokui mieste kaip aš.

Taigi, laikykite už mane kumštukus ir sekite mano pažinimo kelionę mieste, kuriame jau dabar gera būti.

1 komentaras: